Re: TPSA i Centertel

Autor: Michal Stoma (michal.stoma_at_comtel-it.pl)
Data: Thu 07 Jun 2001 - 18:47:05 MET DST

I oto dnia Thu, 7 Jun 2001 17:53:23 +0200, Billcow napisał(a):
>U mnie w Outlook'u nie mam opisu tej grupy. Ona ma opis rzeczywiście, bo
>widziałem go na WWW, ale u mnie nie ma więc sam widzisz.

No to widze dwa wyjscia:
albo zmienic czytnik news albo przed napisaniem na grupe przeczytac opis na WWW

>A on, że mnie skarcił to może miał pół racji, bo jakoś innych którzy opisują
>inne firmy to nie karcił. Co to niby ja jestem gorszy? Jak będę chciał to
>napiszę o TPSA co mi przyjdzie do głowy.

Moze i opisuja inne firmy, ale w kontekscie Internetu, albo sie tak nie rzucaja
jak Ty (w stylu: "Ona nie ma opisu"; a jednak okazalo sie ze ma).
A jak bedziesz pisal co bedziesz chcial i gdzie bedziesz chcial to wyladujesz
u kazdego w KF'ie i kto Cie wtedy bedzie czytal???
Przemysl to zanim wywolasz kolejna burze.

Pozdrawiam,

Michal