Re: TPSA i Centertel

Autor: Billcow (billcow_at_poczta.fm)
Data: Thu 07 Jun 2001 - 17:42:38 MET DST

Dobra, dobra, ludzie bo mnie pożrecie swoimi odpowiedziami. Ale moje pytanie
jest powiązane z Internetem. Jeśli tak nie uważacie to poradźcie gdzie mam
je napisać, do jakiej grupy? A Netykietę to ja czytałem. Czy ty się nigdy
nie mylisz? Każdemu wolno. Bo ja akurat się pomyliłem a nie to że złamałem
Netykietę. A właściwie to ja się nie pomyliłem. Skąd niby mogłem wiedzieć,
że akurat wam będzie przeszkadzać moje pytanie, jakoś innym nie przeszkadza.
Nawet uzyskałem odpowiedź. I dzięki za www.usenet.pl, poczytam. Zobaczymy
czego się dowiem.