Re: Providerzy z własnymi łączami zagranicznymi

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 17:23:11 MET DST

In article <9fleer$gdc$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl>, Andrzej Szydelko wrote:
>www.pik-net.pl ? =]

Mam na biezaco do czynienia z piknet'em, supermedia i polpakiem. Najlepiej
wyglada Supermedia. Pomimo ze 768 kbps to piknet i polpak o
przepustowosciach 2Mbps odstaja o rzad wielkosci jesli chodzi o transfer
za granice. Piknet ma w ofercie ruting do ebone'a ale nie wiem jak to
dziala, wiec sie nie wypowiadam.

pozdrawiam,

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail