Re: Providerzy z własnymi łączami zagranicznymi

Autor: Adam (madbaks_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 15:19:21 MET DST

Witam,
Wielkie dzięki za pomoc. Namierzyłem już paru operatorów.
Może słowo wyjaśnienia. Szukam providera, który połączy mnie ze światem a
właściwie z Europą tak bym miał w miarę znośny dostęp do konkretnego serwera
postawionego we Wiedniu. Co to znaczy znośny - jeszcze nie wiem. Na tym
serwerze znajduje się serwis, uruchomiony przez centralę naszej firmy we
Wiedniu, do którego mamy mieć dostęp przez software tunelujący i kodujący
połączenie (taki niby intranet :)). I tu zaczynają się problemy. Tunel
tworzy się OK, ale przez ten tunelek w dzień powszedni i w godzinach pracy
to tylko jakieś "szczątki" i "timeouty". W sobotę i niedzielę - może być.
Obecnie korzystam z dobrodziejstwa dostępu do Inetu przez Polpak-t (256 Kb)
i generalnie jestem zadowolony z wyjątkiem opisanego przypadku.
Mam nadzieję, że znajdę jakiegoś providera przez którego uruchomię to
tunelowe połączenie. Według mojej wiedzy bardzo dolne warstwy ISO nie są tu
niezbędne :).
Może ktoś z Was miał podobny problem i tanio go rozwiązał - będę wdzięczny
za radę.

Pozdrawiam

Adam Królewiak

Użytkownik Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b1e007b.0_at_news.qdnet.pl...