Re: TPSA proponuje zmiany IP dla SDI ...

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 01:18:22 MET DST

On Tue, 5 Jun 2001 22:13:36 +0200, "J. Śliwiński"
<jerzy.sliwinski_at_zmropczyce.com.pl> wrote:

>Szkoda tylko, że może to niekiedy narazić klientów na dodatkowe koszty.
>Np. instytucjie czy firmy opierające o SDI możliwość posiadania stałego
>adresu IP muszą w takiej sytuacji dokonać zmian w konfiguracji serwera,
>a także wystąpić do NASK o zmianę adresu IP dla posiadanej domeny
>(tzw "zmiana delegacji") oraz podobnie do usługodawcy prowadzącego
>secondary DNS.

Alez to zaden problem, zmiany adresow sa normalna rzecza w sieci -
wazne jest glownie to aby uzytkownik adresu nie byl taka zmiana
zaskakiwany - jesli zostanie powiadomiony dostatecznie wczesnie to
spokojnie wszystkie wpisy gdzie trzeba pozmienia. Gorzej jak dowie sie
po paru telefonach do dzialu obslugi klienta ze mu lacze nie chodzi -
a znajac tepse gotow jestem w taki scenariusz uwiezyc...

--
Darek