Re: TPSA proponuje zmiany IP dla SDI ...

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 05 Jun 2001 - 22:41:39 MET DST

On Tue, 5 Jun 2001 20:49:53 +0200, "kwaśniak"
<adres_at_jest.w.reply.to> wrote:

>Użytkownik "ktos" <ktos_at_spam.org> napisał w wiadomości
>
>Generalnie to nie masz nic do gadki, jak chcą Ci zmienić to i tak zmienią...
>Pamiętaj że to TPSA...

Powiem wiecej: wedlug mnie masz juz zmieniony. :-)))

Ja wlasnie tak mialem, gdy zadzwonila panienka z BOKu, ze bede mial
zmieniony IP, i umowila sie ze mna za tydzien na podpisanie aneksu
do umowy, z glupia frant po tej rozmowie sprawdzilem, jakim IP sa
opatrzone moje majle. Ku memu zdumieniu byl to jakis zupelnie inny
numer niz mialem do tej pory, a potwierdzenie formalne (i zapoznanie
mnie z tym numerem...) nastapilo po tygodniu.

---
Adek