Re: Tu rowniez zapytam - co sie stalo na poczatku 1997

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Jun 2001 - 20:34:22 MET DST

Użytkownik "Pawel Posiewala" <pawel_at_jerzy.prz.rzeszow.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.9hq6id.j3s.pawel_at_jerzy.prz.rzeszow.pl...
> tak, ale na poczatku swego istnienia 0202122 nie byl zaliczany wg stawek
> lokalnych we wszystkich wojewodztwach(numer udostepniono w kwietniu '96
> jescze nie istnialy, polbox powstal wlasnie na poczatkuu '97
> zreszta polecam strone http://kalendarium.icm.edu.pl
>
> --
> pozdrawiam,
> Pawel Posiewala
Serdecznie dzieki. To jest to. Jednak chyba impulsem byl Polbox (ja tez z
niego
korzystalem najpierw), ale tak na prawde sam Polbox nie wystarczy.
Mi chodzi o to, dlaczego Wegrzy nie ruszuli ze swoja hierarchia hun.*, (w
dalszym
ciagu ilosc postuw okolo 300-400 dziennie, przewazajaca wiekszosc z
listserv. A dostepnosc
do Internetu jest na poziomie podobnym. Koszta zreszta rowniez ( na Wegrzech
chyba
troche taniej jest, ale nie ma ogolnodostepnego numeru bez logowania
indywidualnego).

Vizvary