Re: Jak zarejestrowac swojego DNSa w ICANN ? czesc 2

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 16:55:23 MET DST

Dnia 6 Jun 01 o godz. 3:36, Dentarg napisal(a):

> Przeciez napisalem ze Contact form juz wyslalem i jestem
> zarejestrowany w WHOIS jako handle LJW233. Wpis jest aktywny.
> Czytalem strone i odpowiedzi generowanie przez automat po 10 razy.
> I zrozumialem, ze musze najlpierw zarejestrowac sie (Contact Form) w
> bazie WHOIS, potem jak wpis juz bedzie aktywny, dopiero dodac hosta, i
> ze dane w Contact Form musza zgadzac sie z administrative lub
> technical contact dla domeny, w ktorej znajduje sie NS.
> I wszystkie te warunki spelnilem, ale moze jednak zle cos zrozumialem,
> dlatego pytam ... ?

Ja to robilem tak, ze w ogole nie wypelnialem najpierw contact form, tylko
wpisalem swoje dane jako contacta w host form - wtedy za jednym zamachem
rejestruje i ciebie i hosta...
A potem jak zmienialem dane hosta to wpisywalem *tylko* moj handle jako
contacta i nic wiecej (tzn. nie powtarzalem swoich danych). I w ten sposob to
dzialalo.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl