SDI i problem z DNS

Autor: Stringfellow (stringfellow_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Jun 2001 - 20:09:45 MET DST

Witam!

Dalem to pytanie na pl.misc.telefonia ale skierowano mnie tu.

---------------------------------------
Mam troche nietpowy problem nie wiem czy na ta grupe ale jest to
w jakis sposob jednak powiazane z TP :)
Wiec tak od roku jestem baaardzo szczesliwym :) posiadaczem SDI.
Do dzisiaj wszystko w zasadzie bylo ok,zdarzaly sie przerwy w
dzialaniu i inne typowe awarie.
Za to od rana wystapil dla mnie przynajmniej bardzo powazny problem.
Serwer DNS telekomunikacji ma nieprawidlowo przyporzadkowany wpis
mojej domeny.To znaczy mialem przez caly czas paxxx.opole.sdi.tpnet.pl
a teraz taka domena nie istnieje!
Moj nowy wpis to paxxx.brzeg.sdi.tpnet.pl !
Dziwna sprawa tym bardziej ze mieszkam w Opolu nie w Brzegu no i gdzie
zniknelo opole.sdi.....?
Mam nadzieje ze do jutra wsjo wroci do normy ale jezeli nie to mam
pytanie:
Do kogo sie zwrocic ze zgloszeniem tej 'awarii' ?
Bo podejrzewam ze w BOK-u niewiele zdzialam.
Jest to o tyle istotne ze mam serwer poczty i praktycznie tylko z
niego korzystam no a teraz nie moge wysylac ani co gorsze nie
przychodza zadne listy tylko wracaja (sprawdzilem) z informacja ze
host nie isnieje.
Prosze wiec o pomoc i wyjasnienie co mam teraz zrobic???

Z gory dzieki za odpowiedz.

Stringfellow

P.S.
Sprawdzilem inne numery ip i tez maja brzeg zamiast opola czyli to cos
wiecej nie pojedynczy przypadek.