Re: polsat-internet

Autor: futszaK (futszak_at_poczta.nIeostrada.pl)
Data: Mon 04 Jun 2001 - 09:52:32 MET DST

On 30 May 2001 14:50:44 +0200, alchemyx_at_uznam.net.pl (Michal Margula)
wrote:

>W jednym z ostatnich TO&OWO czytałem, że dopiero jest w użyciu około
>2000 odbiorników z taką funkcją. No i oczywiście musimy pamiętać, że
>płacimy za połączenie modemowe (no chyba, że mają 0800)

tiaaa, kurde za duzo bys chcial

w ogole te wszystkie sposoby szumnie nazywane dostepem do Internetu to
jedna wielka kupa
nie od dzisiaj wiadomo ze w powszechnym dostepie do Internetu glowna
przeszkoda jest oplata za czas przebywania w sieci, cos co jest
nienormalne i co to duzo ukrywac w innych dziedzinach zycia nie do
przyjecia. U nas staraja sie copo niektorzy wcisnac ze jest to
calkowicie normalne i nalezy sie do tego przyzwyczaic

A wracajac do tych pseudo dostepow, specjalisci od marketingu staraja
sie wcisnac ze problem lezy zupelnie gdzies indziej i na przyklad
Pol$at zmodyfikowal warstwe aplikacji (nie jest potrzebny do tego
specjalistyczny sprzet) i uwaza ze bedzie udostepnial powszechnie
Internet pokazujac przy okazji ze i tak trzeba bedzie uzywac gniazdka
telefonicznego.
Jak do tego wszystkiego dorwa sie ludzie do ktorych oferta jest
adresowana, mianowicie ci ktorych nie stac na komputer osobisty i
zobacza rachunki za telefon to szybciutko pogonia ten caly
"satelitarny dostep do netu" na 4 wiatry

Jesli chodzi o Chello to sprawa jest podobna, nie dosc ze oferta jest
do dupy, to jeszcze "ograniczona terytorialnie" o zeby bylo weselej
"for MSWindows ONLY" a chyba grupie zwlaszcza tej nie mushe tlumaczyc
ze jest poprostu kompletnie do bani

futszaK_at_poczta.neostrada.pl
Dziecko techniki cyfrowej
voice: 0603 237728