Re: Jakie transfery w Chello kablowym?

Autor: Robert (rr4_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Jun 2001 - 22:47:46 MET DST

Użytkownik "Szymon Sokół" <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> napisał w
wiadomości
> Takiego jak Ty: nie ma zielonego pojęcia o czym pisze, wydaje mu się, że ma,
> i jeszcze się rzuca, jak mu wskazać, gdzie się pomylił. A argumentów nie ma.

Nigdy nie napisałem, że znam się na sieciach. Nie polemizowałem też czy jest to
możliwe czy też nie. Po prostu stwierdziłem prosty fakt, że takie transmisje u
mnie bywały i już. Dla mnie wydaje się to proste.

Argument jest taki, że plik 70 MB z Microsoftu miałem po ok. 40 sek u siebie - i
to była norma przez ok. 3 tygodnie. Bywało też kilka razy, że mniejsze pliki
ładowały się z prędkością dochodzącą do 2,5MB - przynajmniej takie wyświetlały
mi się prędkości. To po pierwsze. Po drugie jeśli uważasz, że ktoś się myli to
może zwrócił byś mu UPRZEJMIE uwagę na to a nie wyjeżdżał z mitomanami i
lamerami. Nie potrafisz się kulturalnie zachować ?

 Robert