Wygaszanie monitora przez Internet

Autor: Billcow (billcow_at_poczta.fm)
Data: Fri 01 Jun 2001 - 16:07:11 MET DST

Czy jest możliwe aby ktośą mógł komuś wygasić monitor przez Internet. Bo
czasem się zdarza, że jak kliknę na jakiś link lub będą na WWW że wygasza mi
się monitor. Nie mam zainstalowanych żadnych trojanów. Czy jest w Windowsie
taka opcja aby zablokować wygaszanie monitora? Mój monitor jakby co to NEC
MultiSync V520.

P.S. Sorry, że aż na trzy grupy dyskusyje to wysłałem ale w sumie to nie
wiem czy to problem internetowy czy software'owy.