Re: Szybkie reagowanie na spamy (3)

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 16:16:03 MET DST

Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> wrote:

> UWAGA - jeśli ktoś uważa że zrobi cały projekt 10 razy lepiej ode mnie,
> to niech zrobi u siebie i przeniesiemy -ja nie uzurpuję sobie prawa do
> tego, że to ma być u mnie, najważniejsze niech działa zgodnie z
> oczekiwaniami. Ja mam ostatnio niewiele czasu na siedzenie na sieci,
> kupę obowiązków, nie myślcie, że Wam wszystko w ciągu 24h pokonfiguruję
> ;) Poza tym nie stawiałem w życiu demonów cvs ani rsync, bo mi to nie
> było potrzebne, więc pozwólcie że najpierw poczytam.

W pełni popieram Łukasza - lepiej zrobić to niedoskonale i potem ulepszać,
niż przez najbliższe dwa miesiące debatować jak to zrobić najlepiej, aż
dojdziemy do systemu tak złożonego, że nikomu się nie będzie chciało ;)

--
Paweł Krawczyk *** home: <http://ceti.pl/~kravietz/>
security: <http://ipsec.pl/>  *** fidonet: 2:486/23