Re: internet w kablówce

Autor: Michal Margula (alchemyx_at_uznam.net.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 11:55:35 MET DST

[czwartek, 31 maj 2001], Krzysztof Janiszewski napisał(a):

> Witam!
>
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia odnosnie dzielenia połącznia z internetem
> przez kablówkę w sieci lokalnej? Bo kablówka zabrania uzywać więcej niż
> jednego kompa i są duże kary za taki proceder. Co można zrobić, żeby
> zamaskować istnienie innych komputerów? Wiem że np. sprawdzają numery
> seryjne kart sieciowych w ramkach.

A nie zastanowiło Cię dlaczego są takie kary? Ja popieram takie akcje
ścigania ludzi, którzy podłączają całe LANy i płacą za jednego usera. To
zwykła kradzież. No chyba, że każdy będzie płacił pełen abonament
kablówce to rozumiem :).

--
Michal Margula, alchemyx_at_uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Administrator polskiej sekcji Linux Counter