Re: http://www.buydomains.com gdzie haczyk ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 01 Jun 2001 - 20:45:29 MET DST

Dnia 1 Jun 01 o godz. 6:52, smarkacz napisal(a):

> Oczywiście. Rejestrowałem domenę w .com (nie mogę napisać jaką) u
> jednego z tanich rejestratorów (tu nie napiszę jakiego, gdyż nie
> jestem w stanie udowodnić, że współpracował z handlarzami); nie udało
[... ciach opis dosc ordynarnego oszustwa ...]
> Nie twierdzę, że wszyscy rejestratorzy poza NS są nieuczciwi, ja po
> prostu na takiego trafiłem.. cóż, pech.

Udowodnic nie jestes w stanie, ale ten przypadek do ICANN trzeba bylo
zglosic. Zglosiles???
(O ile oczywiscie to byl prawdziwy rejestrator, a nie posrednik - jezeli
posrednik, to byla tylko Twoja wina).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl