Re: tpnet - lacze do teleglobe - cos nie dziala?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 13:00:43 MET DST

"Jacek Artymiak" <workstations_at_poczta.onet.pl> wrote

> A ja musze, przynajmniej na razie, i wcale mnie to nie cieszy. Wlasnie
> trace sporo kasy nie mogac
> potwierdzic zamowienia przez Internet. :( Czas zdywersyfikowac dostep do
> Internetu.

jest już w Polsce kilka sieci konkurencyjnych w stosunku do TP SA. Może
skorzystasz z którejś z nich ? Zapewniam, że np. połączenie ze światem
IPartners działa dzisiaj zupełnie dobrze (ot, taka niewinna reklama ze
strony zadowolonego klienta)

B.