Re: zabawa na własnym podworku?

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Tue 29 May 2001 - 22:45:53 MET DST

Użytkownik "avika" <avika_at_caffe.net.pl> napisał w wiadomości

> PS. Ktos moze sie orientuje czy na Jelonkach (Szobera - osiedle
Gorczewska)
> istnieje jakas inna mozliwosc posiadania internetu oprocz SDI? (Ja za SDI
> juz dziekuje:/)
> (Nie mowie tu o laczy stalym, cos do 160zl miesiecznie).

Jak jesteś w Spółdzielni "Górczewska" i masz tę ichnią lokalną kablówkę (a
nie bezpośdrednio AsterCity) to nie za bardzo - spółdzielnia zrobiła sobie
monopol i żadnej kablówki innej nie wpuszcza i internetu po AC nie
dostaniesz. Możesz ewentualnie próbować radiowo (jak się oni nazywają?)