Re: tpnet - lacze do teleglobe - cos nie dziala?

Autor: konrador (nospam-konrador_at_hot.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 22:13:19 MET DST

On 29 maj 2001, you wrote in pl.internet.polip:

>ja to już nic nie mówię, od tygodnia wszystko idzie mi jak krew z nosa
>(korzystam z sdi)

ja tam juz w ogole nic nie mowie i do boku nie dzwonie.. zastanawiam sie
tylko czy kiedykolwiek bedzie tak ze ping do serwerow w stanach spadnie
ponizej 250 i 50pl.. wczesniej niz o 4-6am..

>w tym momencie coś nie tak jest z dns-ami, bo np. aby newsować
>musiałem podać ip serwerka... achhh, chyba trzebę zadzwonić do
>BOK-u...

wiele ci to nie da.. stracisz kilkadziesiat groszy zanim przekieruja cie do
'wlasciwej' osoby ktora powie ze wszystko jest dobrze

--
konrador <konrador_at_hot.pl> uin.8899390