Re: Dial-Up - problem z logowaniem

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 09:57:49 MET DST

Adam <pyro_at_alpha.net.pl.antyspamik> wrote:
> Witam,

> Mam nadzieje ze TG :).
> Objaw jest nastepujacy:
> Gdansk, system Windows {tylko nie piszcie mi o Linusie T. :-)

> 0. sobota 00:20 wysylam e-maile - no problem
> 0,5. sobota 00:50 wkraczamw pkt. 1.
> 1. Probuje polaczyc sie Dial-Upem z netem via TP i wyrzuca mi bledne haslo
> [0202122]
> 2. Wlaczam terminal i pracowicie wklepuje 'ppp' i 'ppp' bezposrednio w nim
> zaraz po tym, jak widze na ekranie 'Witamy w TP S.A. blah, blah, blah
> podaj Uzytkownik:ppp i Password:ppp' - wyrzuca "niewlasciwe
> [...]

To i tak miales szczescie. Mi sie na ogol konczylo na "Connection is not 8
bit clean"

Ale wczoraj juz dzialalo...

Ewidentnie cos namieszane z modemami tpnetu. Nie mialem zadnych problemow z
polaczeniem gdzie indziej...

> 3. probuje laczyc sie Multinetowym nrem dostepowym - sytuacja jak powyzej
> [6999999] a pozniej ogolnoposlki [0209256 zdaje sie, nie mam po reka :)]
> 4. W koncu lacze sie nr dostepowym 6990105, ktory o dziwo dziala to chyba
> nr T2 z Gdynii

> 5. Przeinstalowywuje Win, bo 'moze jest cos sp#$&^*'
> 6. Wracam do pkt. 1 i nie wiem co moze byc nie tak ...

> nie widze nic na p.i.komunikaty.... nie ma nic na gdansk.tpsa.pl
> gdzie moze byc pies pogrzebany?

> tia4ah
> p.Adam

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry_at_mif.pg.gda.pl
  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej