Re: Szybkie reagowanie na spamy?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 18:12:58 MET DST

Dnia 28 May 01 o godz. 18:50, Marcin Wieczorek napisal(a):

> Każdy odcina ją u siebie bo nie sądzę, żeby odciął im ten co daje im łącza.

Jako zywo, oburzaja mnie te pomysly dotyczace odcinania calych providerow,
czyli stosowania odpowiedzialnosci zbiorowej. Czy wedlug zwolennikow takich
pomyslow lepiej zabic stu niewinnych, niz gdyby przypadkowo jeden winny mial
pozostac przy zyciu??? Bo wedlug mnie odwrotnie.
I na pewno nie bede odcinal calych sieci tylko dlatego, ze jeden czy kilku
idiotow z tej sieci wysyla spam. Jezeli juz mialbym odciac cala siec, to
tylko wtedy, jezeli cala ta siec nalezalaby do firmy ewidentnie spamerskiej
lub w inny sposob naduzywajacej sieci (jak np. ORBS, ktory u mnie jest
wyciety ;-> - a w kazdym razie byl, bo zdaje sie, ze ostatnio zmienili adresy)
Nota bene ORBS to tez filozofia "lepiej zabic stu niewinnych niz przepuscic
jednemu winnemu". Dlatego ich nie lubie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl