Re: Szybkie reagowanie na spamy (2)

Autor: Olgierd 'Kingsajz' Ziółko (kingsajz_at_rpg.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 10:02:07 MET DST

Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> wrote:

>Minęły prawie 1,5 doby od poprzedniego postu na ten temat. Wyłącznie
>Tonid zgłosił chęć współpracy i akceptację pomysłu. Reszta sobie

Pomysł IMHO doskonały. Pytanie tylko, na ile zaufaniem będą cieszyć
się tacy wolontariusze.

>wydyskutowała odcinanie całych providerów, czyli w ogóle off topic
>odnośnie wątku ;-) . Pytam zatem jeszcze raz:

Ale on-topic w temacie grupy - sa kryci ;-)

>1. Czy są chętni do wspólnego działania (konieczne minimum 4-5 osób,
>inaczej nie ma co zaczynać)

/me bardzo chętnie jednak z zastrzeżeniem, że spamu dostaję niewiele -
niewiele więc bym wpisywał.

>2. Czy są koncepcje dotyczące techniki aktualizacji (cvsup, rsync, curl)
>i natychmiastowego powiadamiania o aktualizacji?

Przykro mi, ale to nie moja domena. Co do powiadamiania, to może lista
dystrybucyjna na adres np. automat_at_bla.bla.pl? Skrypt łapie maila o
określonym temacie (np. update) wysłanego z określonego adresu i
dopisuje body listu do wspomnianych plików konfiguracyjnych.

>3. Kiedy można zaczynać i czy jest sens?

ad a) Tego nie wiem
ad b) IMVHO tak.

>Pozdrawiam

Pozdrawiam,

--
Olgierd `Kingsajz' Ziółko  email: kingsajz_at_rpg.pl  cell: +48-607-582256
Done: No errors occurred.