Re: Domeny problem z dns

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 15:17:53 MET DST

Dnia 27 May 01 o godz. 23:04, Pablo napisal(a):

> mam od paru dni taki dziwny problem : rejestruje domene .com i oto co
> wychodzi w bazie whois:
[...]
> Name Server: No nameserver
> Updated Date: 22-may-2001
>
> Jak widac pisze ze domenie nie odpowiada zaden nameserver a dalej mam
> napisane:
>
> Domain servers in listed order:
>
> dns.netstation.pl
> ns.webcorp.com.pl 195.116.39.10
>
> czyli takie nameservery jak chcialem miec wpisane z czego jeden bez IP .....
> wogole nie wiem o co chodzi DNS jest ale go nie ma , raz ma przypisany IP a
> raz nie
> JAkies pomysly?

Czy obydwa swoje nameserwery zarejestrowales w bazie nameserwerow Network
Solutions?
Bez tego zaden nameserwer dla domeny .com, .net, .org nie zostanie
zaakceptowany.
Niestety, update tej bazy czasami trwa dosc dlugo... jeden serwer pojawil mi
sie w bazie w ponad 2 tygodnie po wypelnienu formularza... :-( Ale z reguly
jest to kilka dni.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl