Re: http://www.buydomains.com gdzie haczyk ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 10:08:28 MET DST

Dnia 27 May 01 o godz. 8:33, smarkacz napisal(a):

> Odkąd się musiałem gęsto tłumaczyć, że domena którą próbowałem
> zarejestrować przez taniego rejestratora nagle okazała się być całkiem
> kosztowną na aukcji domen wróciłem do NS.

Mozesz tak dokladnie wyjasnic, o co ci chodzi??? Bo nie bardzo rozumiem...
A co do rejestratorow, to trzeba rejestrowac wylacznie poprzez rejestratorow
akredytowanych przez ICANN i znajdujacych sie na ich liscie, a nie przez
jakichs podejrzanych posrednikow.
Kazdy rejestrator akredytowany przez ICANN ma dostep do SRS-a i ma obowiazek
natychmiast wprowadzic rejestrowana przez ciebie domene do bazy, dzieki czemu
juz nikt inny jej nie zarejestruje - gdyby nie dopelnil tego warunku, traci
akredytacje. ICANN naprawde bardzo ostro tego pilnuje.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl