Re: ciekawy trace route:)

Autor: Marcin Gozdalik (gozdal_at_x.staszic.y.waw.z.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 00:00:55 MET DST

On 23 May 2001 19:16:57 GMT, Tomasz Lemiech <szpajder_at_staszic.waw.pl> wrote:

>Marcin Gozdalik <gozdal_at_x.staszic.y.waw.z.pl> wrote:
>Hej, przecież w traceroucie widać, że to poszło przez Teleglobe i Ebone, a
>nie przez Telię.

Spojrzałem na późniejszy traceroute do .toya.net.pl :-P

>Łącze ipartners do NASKu jest w jak najlepszym porządku :) Kropnęło coś
>raczej na ich styku z Polpakiem.

Chodzi mi o łącze TPNET<->NASK którym do tej pory szedł ruch do ATMANu. Dlatego
ten drugi traceroute poszedł przez Telię. Po tej przerwie zostało przepięte i
ruch idzie już bez objazdu przez NASK.

>: Jedyne co można zarzucić TP SA
>: (bądź NASKowi) to brak komunikatu na pl.internet.komunikaty (no może jeszcze to
>: że kiepskie łącze między sobą zestawili ;-)
>
>To nie ma nic do rzeczy. Ipartners ma własne łącza do Polpaku i NASKu.

Tak, tak. Nie na ten traceroute spojrzałem.

Pozdrowienia

--
Marcin Gozdalik (gozdal_at_x.staszic.y.waw.z.pl)
Jesli chcesz odpisac na priv to wytnij x,y,z