Re: TPSA przejmuje WP!

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 13:40:50 MET DST

Tomasz Wozniak <huckster_at_wp.pl> wrote:
> Sal - czemu ten sarkazm? Ty ciagle pracujesz w TPI? :)
E tam sarkazm :)
Probuje jakos zrozumiec Twoje pytanie, ale mi nie idzie :)
A ja - nie - ja juz nie w TPI.
Ot mowie - sam news mnie zaciekawil, bo kiedys zdaje sie grupa kapitalowa
TPSA miala chrapke na inny duzy portal :>
> Pytanie zadalem prywatnie, jezeli o to chodzi...
Khem.
No co Ty.
Na newsach ? :)
Z takim From i bez odpowiedniej adnotacji ? :)
A tak na serio - a co myslisz o moich 2 pytaniach ?
A co do WP i bycia ISP.
To chyba ciut za duze "aspiracje".
IMHO.

--