Re: Jade na wakacje !!!

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 15:40:42 MET DST

Ania <mail_at_wakacje.pl> wrote:
> [...]

> - a mi zalezalo na cenie :-) no i urlop dostalam w ostatniej
> chwili.

> Ale generalnie - jest z czego wybierac - maja tam ponad
> 60 tys. ofert wyjazdowych najlepszych biur podrozy
> (od splywow kajakowych i zagli po greckie wyspy i egzotyczne kraje).

> Moj brat Tomek miesiac temu szukal domku nad jeziorem -
> przeszukal ich baze noclegow i znalazl fajna Chate na
> Mazurach. Byli tam z kumplami przez dlugi weekend.
> Ale mieli super pogode! Plywali na jachcie i na kajakach.
> Wypozyczalnie znalezli na tej samej stronie!

Ciekawe jakim cudem skoro sezon zaczyna się od początku maja :>
Pomijając już to, że misiąc temu była kiepska pogoda :>

> Nie wiem czy myslisz juz o urlopie i o wakacjach ?

> Polecam wycieczki objazdowe po Francji i Wloszech
> lub nieco egzotyki w Tunezji a dla aktywnych polecam
> splywy kajakowe.

> Polecam po prostu

> www.wakacje.pl

> Anka

> Na Twoj adres natrafilam na jednej ze stron WWW i wydaje
> mi sie, ze informacja ta mogla Cie zainteresowac.
> Jezeli NIE interesuja Cie tematy lata i wakacji kliknij

Bardzo lubię tego typu teksty: "Nasraliśmy Ci na wycieraczkę. Jeżeli nie
jesteś zainteresowany tego typu usługą to proszę zmarnuj jeszcze kilka
minut swojego czasu żeby nas o tym powiadomić".
Może ktoś łaskawy/litościwy zafunduje "wakacje" "Ani" odcinając ją od reszty
sieci ? Albo przekierowałby ruch z dest port 25 z 195.116.130.211 do
/dev/null ? :> Otwarty port w zmailerze z mailq informuje, że w kolejce
czeka jeszcze całkiem sporo śmiecia do wysłania i kolejka z czasem sie
wydłuża. Na jednym z hostów naliczyłem już ponad setkę odrzuconych kopii
tego listu. Sam wymiękłem po trzeciej kopii :>

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*