Re: download przez e-mail

Autor: Roman Pilars (Roman_at_Pilars.com)
Data: Mon 21 May 2001 - 09:10:26 MET DST

Dzięki,
Ale nie o to mi chodzi.
Myślałem o możliwości ściągania plików, nie bezpośrednio na dysk komputera
bedąc cały czas online, lecz ściągnięciu pliku do skrzynki pocztowej będąc
offline, a dopiero później ściągnięciu tego pliku jako załącznika do e-maila
ze swojej skrzynki na dysk w komputerze.
Roman

Użytkownik "Krzysztof Sulich" <krzysztof.sulich_at_cupr.com.pl> napisał w
wiadomości news:3B08BAC5.40AA1F32_at_cupr.com.pl...