Re: SDI. :)

Autor: Polly (polly79_at_wp.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 23:51:20 MET DST

Witam. :)

Krzysztof wrote:

> ............................ podsumowując tą
> niezwykle_interesujacą_dyskusję_ o_niczym :
>
> - 75 postów
> - w tym na temat ok ........2

Niech bedzie ze dwa.. ;)

> [...]
>
> - firewall - Tiny Personal Firewall (wygodny, "dobrze" konfigurowalny,
> prosty)
> - antytrojan - The Cleaner (sprawdza czy dokonano nowego wpisu do rejestru,
> skanuje dyski w poszukiwaniu trojanów, listuje aktywne procesy wraz z
> nazwami i ścieżkami do plików)
> - mailguard - Norton AntyVirus (sprawdza pocztę w poszukiwaniu wirusów i
> trojanów, może skanować również HD w poszukiwaniu powyższych paskudztw -
> dobre uzupełnienie The Cleaner-a)
> - antyvir - InoculateIT - dobry antywirus i antytrojan - wykryje to co ew.

Jejku... ;> Toz tu jeszcze tylko ochroniarza brakuje..;>
Ale dzieki :))))

> Krzysiek
> PS. na razie się sprawdza :-)

Pozdrawiam, :)

Polly.

*  GG  62159  +  ICQ 107019818  *
* "Wlasnie skonczyles jesc obiad; i chocby rzeznia  *
*  byla nie wiem jak starannie ukryta we wdziecznej *
*  oddali, jest w tym Twoj wspoludzial."            *