Re: SPAM czy blad Outlooka? [crosspost] [dlugie]

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 20:53:44 MET DST

Dnia 21 May 01 o godz. 9:18, Apache SA napisal(a):

> A wiec nie wiem dokladnie na czym polega moj problem. Otoz dostaje na moja
> skrzynke kilkadziesiat, nie wiedziec czemu. postow z przeroznych grup
> dyskusyjnych, nawet tych ktorych nie subskrybuje... Przypuszczam ze to jakis
> dowcipnis ktory za bardzo nie przepada za moja osoba cos wykombinowal...
> Przekierowanie z serwera news? Co to za cholera? Jak go moglbym namierzyc?

Ktos zalozyl sobie na poczta.fm konto o nazwie poczta.fm-spamer10 i z tego
konta zapisal sie na iles tam grup dyskusyjnych na newsgate. Potem ustawil
forward (nie wiem czy na poczta.fm jest to mozliwe, ale najwyrazniej tak) z
tego konta na twoje konto.
Nie wiem czy da sie jakos namierzyc tego kogos, kto to zrobil. W ogolnosci
nie za bardzo. Natomiast napisz do administratorow poczta.fm zeby
zlikwidowali tamto konto.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl