Odp: Net4All - Katowice

Autor: OGRyzek (ogryzek80_at_poczta.fm)
Data: Fri 18 May 2001 - 00:00:25 MET DST

Zakladaja net na zasadzie jednego wielkiego LANa i oferuja ludziom 4Mbps (do
podzialu na pewna ilosc osob) za 'jedyne' 120 zl/miesiac. Nie wiem czy ta
predkosc jednak
 jest warta tej ceny, czy taniej byloby zalozyc wsrod kilkudziesiecu osob
lacze 2,3 Mbps za okolo 35 zl/miesiac

OGRyzek

Użytkownik Showstoppa <rekl_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dvlsm$o05$1_at_news.tpi.pl...