Re: Aktualizacja top100.pl

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_post.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 21:14:49 MET DST

> peeringi... ani my ich nie tranzytujemy, ani oni nas
> ale co to znaczy przynajmniej po Polsce? do 1 ASa, 10, 100?
> mniejsza o to, serwis jest prywatny, Steve ma prawo nie umieszczac tego co
> mu nie odpowiada

Przejrzalem skrzynke od top100 i wyszlo ze akurat w waszym przypadku
poprostu niezauwazenie pominelem ten wpis przy aktualizacji. To moj blad...

Co do top100 juz podjelem decyzje ze aby zaprzestac dalszych dyskusji (i
ciaglych uwag w kierunku mojej osoby) na temat interpretacji wpisow dot.
posiadanych lacz/oddzialow/swiadczonych uslug jak i ulatwic sobie zycie (nie
mam czasu ani sili wpisywac/aktualizowac/sprawdzac srednio 100 rekordow
miesiecznie) dane te (ogolnie wszystkie dane opisowe z wyjatkiem
przypisanych domen z nsami i adresu www) znikna z top100. Zostaja same listy
domen (dobrze|zle|wogole nie)obslugiwanych przez wszystkich isp. Jezeli ktos
bedzie chcial danych opisowych o konkretnym isp to niech sobie poszuka na
jego www/we whoisie/zapyta providera. Ja mam dosyc zabawy w probe ich
dostarczenia tak aby wszyscy byli szczesliwi.

pozdrawiam
Stefan Jurczyk