jak sie za to zabrac?

Autor: Stanley (stanley_at_stanley.iq.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 16:21:09 MET DST

Miejsce: Piaseczno, k. Warszawy
Problem: Stale lacze
Stan: SDI - czekam od 7 miesiecy. Chello - upc mi mowi ze jeszcze nie.
Tele2 - nie. Neostrada - nie. Prywatny, lokalny provider - nie. Aster City -
nie ma tu w ogole.
Pomysl: Znalazlem 4 sasiadow, gotowych zaplacic ok. 200 zl miesiecznie za
podzielone na nas wszystkich lacze stale.
Pytanie: Czy majac dosc spory kapital (ok. 800zl. miesiecznie to chyba dosc
sporo, nawet jesli chodzi o stale lacza.), moge cos zalatwic? Czy specjalnie
dla nas ktos moglby cos dociagnac? Jak sie za to zabrac? Gdzie isc?

A moze jednak jest w moich okolicach jakas firma, ktora zaklada lacza stale
osobom prywatnym, tylko o niej nie wiem?

--
Stanley
http://www.eKultura.com