gdzie wstawić serwerek?

Autor: Klawy (sjklawy_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 16:23:01 MET DST

Witam wszystkich

Od paru miesięcy mam umieszczony serwer w internecie na łączu 2Mb/s
Serwer jest wstawiony u mojego prowidera.
Jednak ostatnio coś ten prowider nawala i dostęp do moich stron jest
badziewny.
Podobno jest to wina głównego dostawcy internetowego u których zaopatruje
się mój prowider. A dostawców jest IMHO chyba coś koło trzech.

Czy możecie mi pomóc podając prowiderów z Warszawy u których
według Was powiniennem być zadowolony z szybkości i stabilności łącz.
Należało by także brać pod uwagę czy prowider jest podłączony do internetu
jednym czy większą ilością połączeń do głównych dostawców.

Być może trochę namieszałem jednak tak to rozumiem ten cały internet.

Dziękuję i Pozdrawiam

Sławomir Jabłoński