Re: chello

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 10:13:00 MET DST

Piotr Nowak - NetArt <piotr.nowak_at_serwery.pl> wrote:
> Ponizej routing do jednego z Klientow chello (Krakow Nowy Biezanow):
Ale po co to wklejasz ?
Ja dobrze wiem jak leci routing do Chello :>
> Nie, oczywiscie ze to dobrze ze wykonali bramke do Internet Partners gdyz
> jest to jedna z najlepszych sieci w polsce, ale dlaczego na tej bramce sa
> tak duze straty? Dodac nalezy ze jest to jedyna bramka chello w Polsce. Z
> naszego routera widze ta siec jeszcze tylko przez ebone (as1755) i teleglobe
> (as8297):
Ale powiedz.
Czemu tak naprawde Cie to boli ?
Jestes emocjonalnie z Chello zwiazany czy jak ?
> Czy ktos w Polsce widzi jeszcze jakas ich bramke?
Oni maja jedno lacze "w Polske" wlasnie przez IP.
Z asymetrycznym routingiem.
A tak a propos - szkoda, ze ominales czesc o "Twojej" bramce do Chello, bo
to byla zdaje sie ta ciekawsza czesc Twojego postu.
A tak btw - mozesz juz przestac bic piane ?
Dziekuje.

--
Przemyslaw Maciuszko