SDI a abonament telefoniczny.

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 08:38:35 MET DST

Witam :)

Ciekawi mnie jedna rzecz. Czy mozliwe jest zrezygnowanie z abonamentu
telefonicznego na linii i pozostanie przy samym SDI ? Jak dla mnie to
SDI i polaczenia telefoniczne to 2 odrebne uslugi za ktore place 2
osobne abonamenty. Do linii tel. z SDI nie mam nawet podlaczonego
telefonu, wiec zasadniczo place tespie te 4 dychy miesiecznie za nic.

--
Pozdrawiam
Beerman