Re: SIEĆ

Autor: centurion (centurion_at_silesianet.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 19:40:38 MET DST

On Mon, 14 May 2001 17:15:33 +0200, "vanilla" <vanilla5_at_wp.pl> wrote:

>Od półtorej miesiąca ( w 6 osób) mamy swoją sieć.
>Dostęp do internetu mamy na zasadzie łącza dzierżawionego z TEPSY. Jest to
>łącze wolnej transmisji danych (115 kb/s) tzw. podkładowe (jak oni to
>nazwali).
>Łącze jest zestawione pomiędzy nami, a "Kawiarenką internetową". (nasz
>dostawca usług internetowych, tak?)
>I mam teraz pytanie.
>Może nam pomożecie.

[ciach] bo za dlugie bylo

w moim miescie panowie z kafejek robia rozne numery
miedzy innymi robia cos w stylu gwarantowanych przepustowosci dla firm
ktore obsluguja i placa im niezla kase a dla reszty to juz tylko
ochlapy,
nie jestem pewnien czy da sie rezerwowac lacze pod konkretna usluge np
www ktore wam tak kuleje
ale na pewno da sie to zrobic dla okreslonej puli IP
wiec jezeli masz konto shell'owe w kafejce to latwo sprawdzic czy
panowie rzeczywiscie maja problemy w sieci tpnet czy postanowili
zarobic troche biarac pieniadze za kiepskie uslugi

Jesli mam racje to mozna ich zapytac co jest grane,
gorzej jak wina lezy po stronie tpnet wtedy mozesz
sobie odpuscic :-)

Pozdrowienia
centurion_at_silesianet.pl