Re: SIEĆ

Autor: Marek Verey (marekv_at_podlesie.krakow.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 19:25:41 MET DST

> Czy może tak być rzeczywiscie, że strony nie chcą się ładować a grupy
> dyskusyjne normalnie się pobierają?
> Z góry wielkie dzięki za jakiekolwiek sugestie.
>
> Rafał
>
> P.S Przepraszam za tak długi "list'.

A wiesz ile osob siedzi na tym laczu w Kawiarence ?. Jezeli jest wspolne to
szczerze wspolczuje. Wezcie sprawe we wlasne rece i zrobcie sobie wlasne
SDI. Nie wiem ile placicie, ale to moze sie oplacic. Na grupie sciagaja sie
krotkie teksty, bez grafiki, w sumie tak jak piszesz moze byc. Przy duzym
obciazeniu www nie chodzi. Kropka.