Re: polski napster

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 18:00:05 MET DST

Olek <olotest[spamfe]@poczta.onet.pl> wrote:

> Apetyt mi zaostrzyles ale wchodze od trzech dni i uzytkownikow
> moge policzyc na palcach jednej reki. Dzial reklamy slabo dziala. :-)

Jak masz pomysł gdzie to można jeszcze zareklamować, to zachęcam do
działania. Zasadniczo wystarczy, jeśli każdy powie swoim znajomym (na IRC,
na forum dyskusyjnym, na jakimś czacie) i powinno wystarczyć. Warto chyba
też przy okazji zareklamować WinMX (www.winmx.com), bo umożliwia wygodne
korzystanie z PolNap bez konieczności rozłączania się z innymi sieciami.

--
Paweł Krawczyk *** home: <http://ceti.pl/~kravietz/>
security: <http://ipsec.pl/>  *** fidonet: 2:486/23