Re: polski napster

Autor: Olek (olotest[spamfe)
Data: Sun 13 May 2001 - 17:58:27 MET DST

"Plonk" <plonk_at_pisz.na.niusy.invalid> napisał(a) co następuje:
> "Olek" <olotest[spamfe]@poczta.onet.pl>

> Jakiś problem ?

Jesli nie dostrzegasz to trudno.

> Tzn. co się nie sprawdza ? Jak mniemam, intencją przeciętnego użytkownika
> jest zapytanie o coś i otrzymanie odpowiedzi, co akurat działa dobrze.
> Realnym problemem jest tylko ruch generowany w związku z udostępnianiem
> zasobów.

Zgoda, jesli chcesz tylko sciagac bez udostepniania.

> [...]
> świat lub używa zza firewalla przez zewnętrzne serwery ? W pierwszym
> przypadku, kiedy całkiem wystawia go na świat, zestawione połączenie
ujawnia
> adres pod którym nasłuchuje, więc nie trzeba go obwieszczać. W drugim,
kiedy
> może zestawiać tylko połączenia na zewnątrz, zamiast podania adresu
powinien
> wysłać informację, że połączeń nie przyjmuje. Tylko, kiedy wydostawałby
się
> innym adresem a pod innym mógłby skutecznie przyjmować żądania, miałoby

To wytlumacz dlaczego wiekszosc odpowiedzi przychodzi
z adresami 10.x.x.x oraz 192.168.x.x skoro to tak swietnie dziala.

> Nie o to chodzi ilu jest ludzi tylko, że z punktu widzenia użytkownika nie
> istnieje konieczność używania dedykowanych serwerów, kiedy istnieją
> rozproszeni po całym świecie serwoklieci. Równie dobrze można wykorzystać
> któryś z nich jako serwer. No i wydaje się to bardziej zgodne z prawem.

Teoretycznie mozna uzywac serweroklientow ale skutecznosc dzialania
jest duzo gorsza.

> A wiesz, kto to lamer ?

Wg mnie najczesciej jest to osoba, uznawana za taka,
przez dziwakow ktorzy mysla, ze zjedli wszelkie rozumy i ich sposob
korzystania z netu jest jedynie sluszny.