Re: Spamerzy grasuja juz w Polsce :(

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Thu 10 May 2001 - 00:06:16 MET DST

Sami popatrzcie co Wed, 9 May 2001 10:27:23 +0200
Andrzej Kosmala w <9dav3n$4g8$1_at_news.tpi.pl> napisał:

> Jest sobie taki oto (fragment) Art. 6.3 "Ustawy o ochronie niektórych praw
> konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
> niebezpieczny" z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz 271)
>
> "Posłużenie się (...), pocztą elektroniczną, (...) w celu złożenia
> propozycji zawarcia umowy może nastąpić wyłącznie za uprzednią zgodą
> konsumenta."
Witam!
Czytałem parę dni temu 'Politykę' nr 15 z 14 kwietnia 2001 i znalazłem w
ładnej ramce taki kwiatek:

--------------
Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Art. 16
Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególności:
[...]
5) reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w
szczególności przez uciążliwe nagabywanie klientów w miejscach
publicznych, przesyłanie na koszt klienta niezamówionych towarów lub
nadużywanie technicznych środków przekazu informacji

Co wy na to?

Pozdrawiam,
Krzysztof Kiełczewski

--
jestem ciekaw co byś kolego zrobił gdybyś musiał zarządzać taką konfiguracją:
- 6 serwerów Windows NT