Re: tele2/air2.net -opinie

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 20:35:42 MET DST

Marcin Mrowiecki wrote:

> Moje pytanie : Jakie macie doswiadczenia z TELE2 i AIR2.NET
> jak z routingiem do tpsa (mam tym administraowac serwery podpiete do
> polpaku ) ?

W normie.

> jak z wyjsciem do swiata?

W normie ;] Przez pampersów.

> jak z jakoscia,stabilnoscia polaczenia w szczegolnosci przy zlej
> pogodzie ?

Pogoda specjalnie nie wpływa. Zaś często coś się psuje na routerze,
czy to u nich, czy w Ipartners, i sieć stoi.

> jakies inne uwagi odnosnie tego operatora (stosunek do klienta,haczyki w
> umowie itd ?)

Stosunek? Cóż. Zależy od klienta. Jak im będziesz płacić 2500zł miesięcznie
to pewnie będzie dobry.

Haczyki? Być może też będziesz miał umowę z cyrografem przez 12 m-cy.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
"I am not prejudiced. I hate everyone equally."