Ciekawostka

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 17:14:14 MET DST

Dowiedzialem sie niedawno z pierwszej reki, ze pewien duzy polski portal
- celowo nie podaje jego nazwy, kto wie, ten wie... - przekierowuje
wszystkie listy przychodzace na konto postmastera na /dev/null !!!
Rece mi opadly jak to uslyszalem. Czlowiek, ktory mi to mowil,
uzasadnial, dlaczego tak robia, ale prawde mowiac, ja juz tego
uzasadnienia nie sluchalem ;-). Bo jest to dla mnie po prostu
niepowazne. A co Wy na to?

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa