Re: Co dalej z NEWS.TPI.PL?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 00:53:29 MET DST

Szymon Sokół wrote:
> Od kiedy przejąłem administrowanie news.icm.edu.pl (4 miesiące temu)

gdy zdarzył się ostatni pad który widziałem administrował chyba nadal JR

> dopóki ICM nie dostanie nowych, takich sytuacji można się spodziewać...

no ale 2 pady na 4 miesiące to i tak sukces... jak znowu task padnie to się
przeniosę (jest to trudne, bo każdy serwer ma inną numerację postów, czy
da się to jakoś przezwyciężyć? jakiś sposób na konwersję .newsrc z jednego
serwera na drugi (zakładając, że posty mają mniej więcej tą samą kolejność
na obu serwerach ) )

--
Don't care which God you follow
Whose promises you swallow