Re: chello-zapytania

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 07 May 2001 - 23:45:18 MET DST

Jo'Asia <JoAsia_at_rassun.art.pl> wrote:
> A jaki słownik zagramanicznego spanera zgadnie username typu
> i.nazwisko ? :)

Nie chcesz wiedzieć jak wiele. Słownikowe szukanie adresów widziałem
coś koło dziesięciu razy i schematy [a-z].costam oraz {imie}.costam
się pojawiały. Raz nawet widziałem próby dostarczenia na mój serwer
przesyłek dla użytkowników {imie}.szymanski.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Najwieksza wada NT jest fakt, iz jest to bardzo mlody system