Re: serwer dyskusji??

Autor: zwierzy (zwierzy_at_spam.fe)
Data: Mon 07 May 2001 - 17:54:51 MET DST

  John Smith, jakis czas temu napisal(a):
>Jak w temacie, co to takiego?? nie jest to zwykły serwer news jak np
>news.tpi.pl ale coś innego, tylko co?

Jezeli tego ludzie z microsoft.com nie wiedza to kto ma wiedziec?

>Miejsce na wpisanie takiego serwera mam w Internet Explorer 6, a także
>wcześniej widziałem już to w Word2000.

Co dziwniejsze, rowniesz w anglojezycznej wersji nie ma juz klasycznego
oznaczenia tylko wlasnie w jakims slowianskim dialekcie "thisqssy server"

>Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić co to takiego i z czym to się je?

Moze ktos madrzejszy sie znajdzie, ja jeszcze troche porotfluje :)

--
Szczudlowski Jerzy [/|./`/< _/@2b]
emalia: zwierzy_malpa_jedwab_kropka_net_kropka_pl