Re: jak skonfigurowac poprawnie

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Sun 06 May 2001 - 23:57:57 MET DST

Sami popatrzcie co 6 May 2001 10:38:22 +0200
quickmen_at_poczta.onet.pl w <097c.00000003.3af50d7e_at_newsgate.onet.pl> napisał:
> nie chce mi pobrac postów z grupy dyskusyjnej w niusach, jak poprawnie
> skofigurowac outlooka? robie to co napisane w abc niusy ale mi nie pobiera grup
> dyskusyjnych a ciagle woła o autoryzacje, za pomoc dziekuje:))!!
> Posty typu "przejdz na linuksa albo wywal ten program do poczty na smietnik" ,
> wsadz sobie w buty

Witam!
1) NieTaGrupa
2) Wywal ten program
3) Przejdź na Linuksa

A jak chcesz uzyskać pomoc to:
1) Przeczytaj intrukcję od programu, który Ci nie działa
2) Przed wysłaniemn czego kolwiek na jakąś grupę doczytaj czego ta grupa
dotyczy np. tu: http://www.usenet.pl
3) Opisz problem, dokładnie. W tym przypadku powinieneś podać
        a) jak się łączysz z netem
        b) z jakiego serwera newsów chcesz skorzystać
        c) jaki komunikat błedu dostajesz
4) I idź z tym na pl.news.czytniki

Krzysztof Kiełczewski

--
Unixowy root w założeniach ma prawa wykraczające poza zdrowy rozsądek,
wystarczy wskazać nt, w którym nawet administrator w założeniach nie