Re: TPI, CHIP i BigBrother

Autor: Sławomir Białek (civic_at_agnisia.com)
Data: Sun 06 May 2001 - 20:29:19 MET DST

On Sun, 6 May 2001 18:27:17 +0200, Gwidon S. Naskrent <naskrent_at_skrzynka.pl> wrote:

>A to jest wina Linuxa czy Reala?

raczej reala, ale nie mam żadnej pewności. z supportem nie było nam łatwo.
przy czym wszystko zależy od ... nie wiem dokładnie,
wielu rzeczy. :-)
różnie chodziły różne wersje, inaczej też jest z producerem i inaczej
z serverem. z tego co wiem, to w końcu stabilny serwer dało się
zrobić, ale producera - to chyba nie. i również w końcu producer
został na windowsach - ale też z innych powodów (obsługa kart i mam
wrażenie, żę różnice w możliwościach, ale mogę coś zle pamiętać).
najnowsze wersje może też są lepsze, już dawno nie dotykałem tego tematu.

--c zaznaczam, że specjalisa od reala ze mnie żaden, raczej przyglądałem
się z boku.