Re: TPI, CHIP i BigBrother

Autor: Sławomir Białek (civic_at_agnisia.com)
Data: Sun 06 May 2001 - 18:07:56 MET DST

On 5 May 01 12:26:59 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>Chodzilo o nauczenie Linuxa tych, ktorzy mieliby ten koder na
>Linuksie skonfigurowac i uruchomic...

Ja jeszcze nieskromnie chciałem dodać, że jeśli komuś się
wydaje, że Linux jest złotym środkiem na wszystko to się bardzo myli.
Z kilku moich komercyjnych doświadczeń z produktami Reala
wychodzi na to, że nawet pod Linuxem ciężko jest zapewnić
temu stabilność przez dłuższy okres czasu, a czasem miałem wrażenie,
że szczególnie pod Linuxem.

--c