Re: SDI. :)

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 16:30:17 MET DST

polly79_at_wp.pl (Polly) wrote in <3AF3D916.7F01E00B_at_wp.pl>:

>Wiecie co? Naleze do tylu list dyskusyjnych i na zadnej jeszcze nie
>zostalam tak "mile" potraktowana.

Ja tylko zwrocilem Ci uwage, Polly... Przykro mi, ze zle sie przez to
poczulas...

/ ciach prask... /

>Co do emotikonow, to byla juz jak dla mnie lekka przesada. Od kilku lat
>tak wlasnie pisze maile i tak stosuje emotikony i nie widze powodu dla
>ktorego mialabym to zmieniac.

Wiem, ze obyczaje sie zmieniaja ... ale gdy konczysz kazda linijke ":-)"
zamiast kropki, to odnosze wrazenie, ze smiejesz sie sama z tego co
piszesz... albo co gorsza, z rozmowcow. Domyslam sie, ze traktujesz to jak
usmiech ..ale gdybym dostal takiego maila 5 lat temu, to uznalbym, ze
piszacy te slowa jest niepowazny - bo trudno wyczuc jego intencje i
podejscie do sprawy...

>Polecam Wam wszystkim wiecej spacerow i slonca. Moze wtedy bedziecie
>bardziej optymistycznie i mile patrzec na ludzi Was otaczajacych.

Spalilem sie przez te pare dni jak raczek. Teraz unikam slonca :-)

Wojtek