Re: Jak założyć serwer FTP ?

Autor: CyberON (cyberon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 00:23:31 MET DST

zainteresowanie się tematem. Właśnie zainstalowałem G6 Ftp Server
> version 2.00 RC1, niestety moja znajomość angielskiego nie jest najlepsza.
> Gdybyś mógł udzielić mi wskazówek przy konfiguracji, byłbym Ci bardzo
wdzięczny.
> Pozdrawiam
> Witek J.

Wazne jest w jaki sposob laczysz sie z netem (chodzi głownie o routing)
w zakladce setup masz najwazniejsze ustawiania programu (niemusisz tu w
sumie nic zmieniac program sam wykrywa ip) napewno interesuje ci jak twozyc
konta klikasz na ikone USER ACCOUNTS nastepnie dodajesz konto +ADD i w
miejsce login wpisujesz nazwe konta, poniezej hasło :) , uodstepnione
katalogi dodajesz w oknie Access Rights jesli wszytko ustawiłes klikasz na
ikone GO ONLINE i serwer ftp działa (serwer automatycznie wyswietla ip z
jakiego kozysta)

CYBERON
* cyberon_at_poland.com
-lan-internet-amateur-group- \\\LS//